A heart doesn't break even.

Kanske ar din bebbe battre an min anda for min har gratit 
som en tok idag. Slutar bara for att hamta andan och
ifall jag satter pa harfonen da slutar hon med. Men
orka sitta med fonen pa? 

Overtrott ar lilla lily.
hyjedamig.

Imorgon ska jag hamta passet iaf. hur gulligt ar inte
det med ett litet babypass. Foto och allt. Plus
ska hon ha det till hon ar fem. Herregud till hon ar fem
da ar jag nastan 27. Och 27 herregud det ar ju nastan 30 och 
30 herregud det ar ju asgammalt. 30 da ar man ju vuxen inte en
chans att man ar barn langre. inte ens ungdom ingenting.
Nej man ar en 30arig mamma. Shaise!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ah.. hehe.. sweet (:

2009-03-23 @ 17:15:57
URL: http://apapaya.blogg.se/
Postat av: AnnCatrin

jag lipade också som en toka när jag var liten, mamma fick sätta mig under spisfläkten. då höll jag tyst =P

2009-03-23 @ 18:55:12
URL: http://anncatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0