Somwehere only we know.

Tjo Amigos!

Nu var det typ ett ar sen jag skrev igen, skams!
Har jobbat idag och sedan tog jag mig en shoppingrunda,
om det var sa valfortjant vet jag inte men jag blir alltid
lika glad iaf :) Kopte bland annat gummistovlar fran H&M som
Tretorn designat, lite som ridstolvar ni vet och med klack, ni vet det
regnar ju en del har, varfor inte vara stylish i regnet?

Yes yes! och vet ni vad, Haromdagen var Kate Moss utanfor affaren
jag jobbar i, den stora fragan ar ju varfor i hela friden hon inte kom in,
why god, why? =)

Sorry Ania, har inte ditt telefonnummer alltsa! Hur tokigt ar inte det!

Shit tiden rinner ivag har. Ta hand om Er! xxx


Kommentarer
Postat av: aet

neeeee men sooofia har! why oh why didnt she come IN? damn, kate. var pete med? hahahaha

2008-02-04 @ 23:47:30
URL: http://apapaya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0