It's all in my head.

Gud sa trottis jag ar idag! Galet! Ska forsoka att vara mindre trott
och sluta geeka och lagga mig typ klockan nio. Hello.
whats up with me?

Soterade mina resvaskor igar och hittade lite klader
jag knappt kommer ihag. Ganska trevligt nar sant hander.
Men mitt shoppingsug ar stort som vanligt. Man!

Imorse kan ni vara glada ni slapp ta tuben. Halleluja jag tror
hela londonsbefolkning skulle med. Packat som fan. Man blir
allt bra irriterad. Ingen bra start pa dagen alltsa.

Anyway. Ska sluta klaga.

Kommentarer
Postat av: angelica

idag är jag sjukt trött, fattar inte varför :)
HUr har du det nu då där borta?

2008-02-08 @ 11:04:15
URL: http://urlojligsynvinkel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0