In a heartbeat i know my destiny.


Försökte somna hur länge som helst igår. Lyckades strax innan
04. Yej. Hade ställt klockan på 06.30. Vaknade 07:15 och började
en kvart senare. Pjuuuuuh. Tur jag vaknade. Men jisses. Det var inte
lite stressigt.

Nu är jag löjligt trött. But aint going to bed, måste vända tillbaka dygnet. Kommer
inte jobba natt på jag vet inte när. Oh well. Somnar väl barnsligt tidigt
istället.

Kuljul att jag fick ett till mail från Ellos där det står att rabattkoden inte funkade igår
men nu funkar den. Men var roligt för dom att jag skickade in min beställning igår.
Thanks.


Oh well. Over and out.

Först en bild på söta Rachel Bilson i snygg enkel outfit.
image298
posh24.se


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja rachel är så bedårande söt i vad hon är sätter på sig! =)

2007-09-28 @ 17:13:30
URL: http://MyKindOfFashion.blogg.se
Postat av: Found you in the closet

Gud va hon är söt!

2007-09-28 @ 20:43:59
URL: http://syntet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0