Who's to say the darkened clouds must lead to rain?


Satan vad rädd jag blev. pjuh! kollade på OC innan. så nu sattes tvn på istället för dvdn
som var slut. var helt tyst sen helt plötsligt hörde jag mans röster. - från tvn.

bara jag och min bror (som sover) hemma med. jag är inte rädd. nej jag är aldrig rädd.
tjena. en mer lättskrämd människa får ni leta efter. Kommer typ springa in till mitt rum
när jag är klar här och hoppa under täcket. helt sjukt. jag vet ju att ingen är här inne,
 och dörren är låst, men still!

nog om detta.

kollade som sagt på OC, sista säsongen. har bara allra sista skivan kvar nu.
tusan vad bra det är.  gillar dock inte Che. han är störig. men Rachel/Summer är så sjukt söt.
 
Köpte förresten två tavlor idag som jag ska ha i min framtida lägenhet. ge mig en lägenhet nu. tack!

: )

Och tack för brevet Sofia. jag fick det. glömde bort att säga det!! blev glad och överraskad! Fick
två servetter från Nandos, det står, Wipe that smile off your face. haha. astuffa!

kollade på project runway innan. sen kikade jag in på en blogg. och tror ni inte dom
nämner vem som vinner hela alltet? jo just det. så nu vet jag det. tusan också! det var inte
den jag önskade. aja. what to do?





Kommentarer
Postat av: aet

snygga tavlor, jag å johan har likadana..

2007-07-30 @ 22:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0