I´ll stop the world, and melt with u.


var på min första riktiga fotbollsmatch i halmstad imåndes. halmstad - örebro.
faktiskt kul.  platsen var lite dålig bara, stod på kortsidan typ bakom målvakten.
var lite rädd där ett tag att vi skulle få en boll på oss. men hey, here i am, oskadd.

stannade inom MaCen också. hahah. emil som skulle börja tänka på sin kost åt en plus
meny (extra stor läsk och pommes) + en lite cheesburgare. haha. men det var okej, för
"han tog ingen ketchup". trodde jag skulle skratta på mig. så jälva fult.


image40
igår blev det jobb och sen åt jag emil och christian på kina. efter det körde vi och kollade
på maddes lägenhet, hon flyttade igår. den var såå fin. högt i tak och stora fönster.
vill verkligen med flytta. men så verkar fallet inte bli på ett tag. vi fick inte lägenheten! kuljul


idag ska jag förmodligen klippa och slinga håret på emil. hur jag tackade ja till den
uppgiften vet jag knappt själv! cheeses. har aldrig klippt en enda person i hela mitt liv.
men det ska nog gå bra. hahah! hur svårt kan det vara att klippa en kille? :D

idag har jag städat. och tilda har gnällt. tvingat mig att spela fotboll med henne. så lite lir
har det också blivit. nu vill hon nog gå ut och gå, så en runda it is.

see you around.


Kommentarer
Postat av: Natalie

Det är ungefär en och en halv månad sen jag köpte klänningen tror jag :) Den är verkligen skön. Men jag tror att jag såg den på Indiska för inte så länge sen, så den kan finnas kvar.

2007-07-18 @ 15:18:23
URL: http://naw.blogg.se
Postat av: Angelica

Jag dom är verkligen jättefina:)

2007-07-18 @ 18:02:54
URL: http://urlojligsynvinkel.blogg.se
Postat av: elin

tack så mycke! ;)

2007-07-18 @ 22:16:32
URL: http://elinsoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0