efter regn kommer solsken?


självklart regnar det ute. vad vore en sommardag 07 utan regn? ett mirakel? inatt skulle
det antagligen bli storm med. vart kommer allt regn ifrån? galet tråkigt.

just det glömde berätta om min lilla incident. råkade backa in i en lyckstolpe i fredes.
JAIKS! och det var inte min bil heller, det var på jobbet. så det var kommunbilen. dubbeljaiks!
pinsamt värre. men bilen är stor som ett hus och man ser knappt bak. men ändå. illa.
nu ska jag försöka att bara köra framåt.

hur har alla haft det på östersjö? kul att man fick en inbjudan.

oh well. får väl försöka se om tildet vill gå ut innan det är dags för sängen. men hon springer
typ och gömmer sig. hunden hatar regn. ganska soft (:

okok. nu är det dags för film med christian.
jag vet att ni har det bra. det är bra! fortsätt så.


förresten. petter is the shit! - giftig, en lite snubbe, det går bra nu, inga problem. and the list goes on.

jag är nästan kär i honom (:

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack så mkt :)
Har du för dig idag då? :P

2007-07-23 @ 15:33:13
URL: http://ellee.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0