All grown up...


Shit vad vuxet allt är egentligen. nu har jag bara tio år kvar till 30 och då är man jättevuxen.
så tokigt. Samlade nästan vuxenpoäng med sofia och cecilia  för någon vecka sedan när jag
var blixtnära på att köpa en soffa. hello. jag har inte ens en egen lägenhet! vart skulle
jag ställt den, i gaderoben?

Vuxet är det också att jonna har förlovat sig. kan inte säga mer än grattis. är såå glad
för din skull! och jo jag vet att vissa förlovar sig när de är femton. men hur seriöst är det då?

oh well. världen är full av vuxen grejer.


kikade in på asos och urban outiftters innan. I miss urban! tur jag hann köpa de här skorna
 innan jag slutade. De blommiga är lagom fulfina.






Bilder från www.urbanoufitters.co.uk

Kommentarer
Postat av: Jonna

Kul att du har skaffat blogg Sandra :) Roligt att läsa lite.. Tack så mycket förresten, är så glad nu. :) Får lite panik varje gång man jobbar på ikea och se allt fint. Snart bud på att flytta hemifrån. haha.

2007-07-09 @ 11:46:57
Postat av: soff


kul med blogg! jag borde nastan ha en vanlig blogg istallet for en resedagbok! =) shit! alla skaffar vuxenpoang! jag borjar fa panik! shiiiiiiit!

2007-07-09 @ 19:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0