Somwhere only we know.


Okej men vad kul att bloggen valde att vara trasig igår när jag inte kunde
sova och ist knackade på den här dörren. Funkade inte så länge jag
försökte vilket var i över en halvtimme. Man kanske borde valt ett annat
bloggbolag.

Kunde iallafall inte sova igår. Började tänka massa. Inte dom roligaste
tankarna. Saknar Sofia och Cecil. Tänk vad livet hade varit lättare
om ni hade varit här! På tredje försöktet somnade jag iaf med hjälp av Se&Hör.


Solen lyser idag också. Tack! Dock inte tillräckligt varmt för att lägga sig och sola.

Idag hade jag varit mer än glad om jag hade kunnat åka och shoppa sönder mig.
Det hade varit underbart. Men nej istället får jag spara pengarna. Att ha egen lägenhet
är trots allt inte det billigaste. Inte med vår hyra iaf, och ingen lyxfälla här inte.

Ciao.


just det glömt säga att jag köpt smyckesträdet, Me like.

Ikea.se

Kommentarer
Postat av: Angelica

hahaha gud va jag känner mig likadan, måste spara nu när man ska flytta...
Ja men visst är det snyggt

2007-08-07 @ 09:48:54
URL: http://urlojligsynvinkel.blogg.se
Postat av: Anna

det där smyckestället är verkligen ursnyggt.. jättepraktiskt med =)

2007-08-07 @ 10:04:13
URL: http://annacoolsombaraden.blogg.se
Postat av: Angelica

Om jag vore du ska jag lägga mig och pressa på en gång :)
Jag är anställd på ett bemanningsföretag som hyr ut mig till olika företag, så just nu sitter jag på Stockholm-Vatten men dett aär in sista vecka för dom är så dumma här så jag har bett om att få sluta. Så nästa vecka så är jag någon annan stans :)
Vart jobbar du?

2007-08-07 @ 10:32:17
URL: http://urlojligsynvinkel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0