If anyone matters its you.

 
Åh. Älskar den här datorn. Ska bara fixa trådlöst också så slipper man internetsladden.
Even better! Lilla Bufu har varit här och hjälpt oss med alla nödvändigheter.
Magnifikt!

Soft som tusan att vara ledig idag! Dagen har varit heeelbra. Har egentligen
inte varit något speciellt men ändå. Tappa inte hakorna nu. But I've been happy!
Ledig imorgon också. Ska nog åka till mamma och pappa då. Måste lämna Tilda.
Bra för henne,så hon kan leka med Rocky. Tråkigt för mig.  Jag är nästan kär i den
hunden. Fast bara nästan.


Är shoppingsugen som tusan. Mitt lilla beroende jag byggde upp Englandet revs
så fort jag kom hit. Illa. Världen blir hemskt mycket tråkigare.


Nåväl.
Ska köpa träningskläder. Förslag på vart?


 

Bilder från Jdsports.co.uk

Kommentarer
Postat av: sofia och cecilia

hej sandra!
vi har precis varit och atit i angel.. nu ska vi upp och kolla pa film och ata glass.. tyvarr inte ben and jerrys.. men vi klagar inte!
lat som att du hade en bra dag! gladjer oss! =)
ha det bra! och harligt med bilderna fran jd ;)
xxx cicel och sofia

2007-08-28 @ 23:17:33
URL: http://www.justanordinaryday.blogg.se
Postat av: Angelica

haha ja jag får typ göra det :D
nej jag vet inte hur jag sak göra, men de löser sig :)
Va snygga grejer du hittade, köp dom ;)

2007-08-29 @ 06:57:24
URL: http://urlojligsynvinkel.blogg.se
Postat av: Sandra

Å va mysigt att ni har flyttat in nu, ser fram emot some pics :)
Kuk att du haft en bra dag ;) alltid skönt med lite ledigt! Nej nu är det jobb som gäller för mig! Ha det toppen! Pusskram

2007-08-29 @ 08:54:17
Postat av: Jelena

Gillar verkligen sweatshirtjackan med de små hjärtanen!

2007-08-30 @ 11:11:09
URL: http://styleiseternal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0