Close your eyes and walk the line.


Igår blev det jobb och en massa städ. Sen lite till jobb. Puh! Skrev en lapp till christian
om han kunde tömma diskmaskinen och hänga upp tvätten eftersom jag bara hann
den första maskinen. Jo tjena! När jag kom hem satt han och spelade nätpoker.
Så klockan 22 måste jag gå ut med hunden, hänga upp tvätten och nu på morgonen tömma
diskmaskinen. Oh man tackar!

Idag blir det jobb, 13.30. Ganska skönt med lite sovmorgon. Sov trots allt till halv nio (:
Nu tvättar jag ännu mer. (Jag, Christian och hans bror är hemma själva, föräldrarna är
på semester, kommer hem ikväll) Dom har sjukt mycket tvätt hela tiden. Blir tokig.

oh well.

Sommarväder på hög nivå idag. Det regnar och ser ut att ha regnat hela natten. kul!


Det är sjukt kul att handla inredningsgrejer! Vi funderar på att ha lite svart/vitt och ljust inne
i vardagsrummet och lite rött inne i köket. såklart. Rött måste finnas någonstans. Min
favoritfärg :D




Bilder från IKEA

Kommentarer
Postat av: Karin

man reggar sig på en sida.. kommer inte ihåg va den heter

2007-08-03 @ 10:52:02
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: `elin

Ah jag vet, men köpte den på Åhlens för 89,50. Haha :)

2007-08-03 @ 11:31:44
URL: http://justdiamonds.blogg.se
Postat av: josiee

Tnx:) söta saker där du! Händer en fredag som denna då?:)

2007-08-03 @ 11:47:07
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0