Raindrops keep falling on my head.

Okej... Mitt bloggande blev det inte sa mkt av. Men jag kommer igen.
Det gor jag alltid.

Idag har jag varit ledig sjukt skont att inte gora nagonting. Har
seriost varit trott i en vecka efter forra helgens aventyr med sofia
och cecilia. Jisses. Var sa trott sa det kandes som jag ville spy.

Kopte forresten UGGS igar. Dom ar sjukt populara har. Dom ar sakert
ute i Sverige men anda. Lojligt dyra. Men ack sa skona.



Any how... Ar saaa glad over att mamma och stefan antligen bokat
biljetten. Det var pa tiden. Sannerligen. Nagot att langta efter.

So long guys.

Kommentarer
Postat av: mamma

HEJ SANDRA!

JAG SAKNAR ER JÄTTE MYCKET.VI HAR HÖST HÄR HEMMA.

ALLA DINA MOSTRAR HÄLSAR TILL ER OXÅ.SKÖT OM ER SÅ SEN VI SNART.MÅNGA KRAMAR FRÅN OSS ALLA FARMOR HÄLSAR OXÅ TILL ER

2008-10-04 @ 19:11:55
Postat av: sofia

sweeet med uggs. kopte du laga eller hoga?

=)



2008-10-04 @ 19:27:10
Postat av: AnnCatrin

Har för mig jag läst den 22, men så såg jag filmen igår på reklamen som om den redan släppts. de måste jag kolla upp =D för jag SKA ha den!

Såg texten bara för någon vecka sen på internet, och föll pladask. Älskar också texten! De är en sån text som man aldrig kommer tröttna på, tror jag =)

puss miss u tooooo <3

2008-10-05 @ 12:41:49
URL: http://anncatrin.blogg.se/
Postat av: cecil

ja herregud så poppis dom är här! men bra köp, behövs i höstrusket.inte för att det har kommit ännu, fy tusingen vad varmt det var idag..puh..hoppas allt e bra, xx

2008-10-12 @ 19:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0