Please Madam, I aint lost just wandering.

Ni vet ibland blir man bara besviken, sen ser man grejer om ens lite
positivt och da hander nasta sak. Man tackar.

Seriost jag fattar inte vad jag gjorde mot Gud. Gjorde jag nagot nar jag var liten
som jag inte kan komma ihag, eller vad ar det fragan om!

Om man kan stressa sonder sig sa ar jag sonder.
Vad ska man da gora, kopa lim eller vad tror ni tejp funkar battre?

Jag vet inte varfor det hjalper mig att deppa i bloggen. Och ni har inte nagon
aning vad jag pratar om. Men dont worry amigos, I'll be alright. Sooner or later.
Aven om det ar senare.

Jag ska till barnmorskan idag. Nu vet ni vad som ar pa gang alltsa.
Yesyes. Vi hors.

Kommentarer
Postat av: AnnCatrin

allt fixar sig <3 hoppas vi ses snart! puuss

2008-10-28 @ 16:08:23
URL: http://anncatrin.blogg.se/
Postat av: aet

det löser sig babe! :) <3

2008-10-28 @ 18:56:10
Postat av: mamma

det fixar sig.



kram mamma

2008-10-28 @ 23:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0