We're one but we're not the same.

Jaklar i sa trottis jag ar! och har pa internetcafet sitter mannen mitt i
dorrposten och ber. (muslim?) Det ar da annorlunda. Nej inget
rasistist har inte. Tro inte det om mig inte, jag sa annorlunda.
Han tog ut en liten matta och nu ber han har jamte mig. Forsoker
att inte kolla.

Oh. nu lagger jag ner det kanns som jag kommer in pa kansliga
banor.

Jag sitter iaf och vantar snart ska jag in pa Tesco och storhandla.
Yeehej. Eller inte. Mathandling ar inget kul alls. Usch nej.

Onskar jag hade nagot kul att fortalja. Sorry guys.

Hoppas ni har det bra iaf :)
xxx

Kommentarer
Postat av: aet

haha du är så jevla knäpp!

2008-05-19 @ 23:16:37
URL: http://apapaya.blogg.se
Postat av: cecil

ey pysen, uppskatta vad du har! jag vill också gå in och handla tokbilligt tokgodismat på tescos mitt i natten. De e mys! Du bor i en värld med bagels, habnobs och organisk yoghurt, för att inte tala om tango cherry! GET SOME PERSPECTIVE! själv får man väl gå på ica och handla en tråkcola och en torris importerad croissant..

2008-05-20 @ 11:14:23
Postat av: mamma

HEJ HJÄRTAT!
HUR MÅR DU?VI MÅR BARA BRA.SOMMAREN HAR KOMMIT TILL OSS HELT KANON.DU KAN VÄL SKRIVA LITE VAD SOM
HÄNDER DÄR?JAG SAKNAR DIG SANDRA PUSS&KRAM MAMMA

2008-06-02 @ 22:38:12
Postat av: Jonna

Grattis på 21 årsdagen Sandra! Hoppas att du får en riktigt bra dag! : ) Kramar Jonna

2008-06-28 @ 20:57:29
Postat av: Hanna

Hej gumman - UPPDATERA! :D :)

De va kul att traffa er idag , ska forsoka uppdatera min blogg lite nu ocksa . :P Men du far ocksa borja da!

Ta hand om dig. Puss

2008-09-08 @ 21:56:38
URL: http://theobsession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0