now when its raining more then ever..


åh! jag som skulle gå ner till byn. nu vill jag inte ens gå ut. tokregnar. och jag glömde
min skinnjacka hemma så nu har jag inget att ta på mig. för inga kläder passar till mina
koftor. skulle ha på mig min skortklänning och leggings men hur går det utan jackan?

måste egentligen ner och köpa en svart kofta/övertröja. alltid bra att ha. men gud. jag har
ju shoppingförbud. så vad gör man? stannar inne?

ska köra hem i eftermiddag iaf. är ledig imorgon också. kulvärre. ska nog till second imon
med mamma. hoppas jag hittar något kul!  kanske till och med kan köra till bromölla.

i eftermiddag gäller det iaf. pleasepleasepleaseplease!




den här koftan från cheap monday hade varit perfekt idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0