I feel so I fail, why do I fail when I feel.


Regn idag. Trots det måste dom småbyrackorna ut. Direkt när vi kom in sprang
tilda och rocky under täcket. Såå söta. Helt blöta på huvudet med.

Söndag idag. Brukar alltid ge mig lite ångest. Vet inte varför. Allt är stängt
och jag gillar nog inte söndagar. Vad ska man göra egentligen? vilodag?
Himla tråkigt.

Nåväl. Får se vad som händer. Saknar mina och Sillens söndagar
som tusan. Då gillade jag söndagarna. Bara gå runt,runt,runt på Londons gator
och shoppa lite och kika runt. Damn.

Kommentarer
Postat av: Fröken Fredag

Här har det också regnat, det har kommit flera snabba regnskurar som har varvats med solsken.. Knasigt väder x)

2007-09-02 @ 16:58:22
URL: http://josfin.blogg.se
Postat av: cecilia

assa jag e ju lite efter i din blogg, men kande anda att jag var tvungen att kommentera om SÖNDAGARNA! trots att sainsan stanger vid 5 så hujedamej vad trevligt man kan ha anda..bohomarknad i eastend (spitalfields), not 2 forget kina nudlarna och underbara flum-camden var ju hur öppet och available som helst! u & me sandra Dee! and the sunday-kick-ass-sessions!

2007-09-06 @ 13:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0