'Cause I'll hammer your toe like a pediatrician.


Appropå mitt tidigare inlägg om mystiska händelser
så kändes det som jag var med i en Beckfilm igår.

När jag var påväg till biblioteket stannar en fin, svart bil i bussluckan
precis jämte mig och följer mig ändå till entredörren.

När jag sen sitter vid datorn vänder jag mig om och ser
mannen sitta vid ett bord snett bakom mig och läser en tidning,
men han stirrar bara på mig. Kändes som jag var skuggad.

Puh. Lite lagom läskigt. Han såg ut som en detektiv.

Mucho wierdo.


-
Just det, blev som vanligt secondhandfyndning igår igen. Obligatoriskt
när jag är hemma. Me like. Big time.

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack så mycket;)

2007-09-14 @ 10:31:43
URL: http://sweetkay.blogg.se
Postat av: sofia

harligt med secondhand shopping! vill ocksa!
aah =)

2007-09-14 @ 19:29:11
URL: http://www.justanordinaryday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0