To the left to the left.

Efter nagot jag trodde var sommar ar det kallare igen.
Varfor internetcafet envisas med att ha dorren oppen forstar
jag mig inte pa. (sitter pa Sevensisters road, Cecil!) Freezing.

Inget nytt annars. Same old. Same old.

Blir forhoppningsvis Sverige om en manad. You never know.
Saknar Emma och Hanna som sjutton iaf. Why did you leaveee??

Ar iaf ledig idag men vad gor det nar resten jobbar eller ar upptagna?
Man! blir en fika trots allt ikvall. Nice.

Kopte forresten ett par leopardpumps idag. Sweeeeet! Har jag letat
lange efter.

Oh well. Thats it for now. take care.


Kommentarer
Postat av: emma

Åååh, jag saknar dig med sandra! :)
Hoppas ni har det underbart!

/e.

2008-05-16 @ 22:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0