I'll ask the sun to shine away from you today.

-



Kommentarer
Postat av: cecil

Jul-Harrods är myyyys! Jag ska be solen skina på dig! (jo, vi har faktiskt en gnutta här nu fast han ser ut att va på väg mot england...)puss och kram och GOD JUL!!

2008-12-21 @ 14:44:57
Postat av: Hanna

Min alsklings kompis . Jag saknar dig sa mycket & Sofia ocksa! ni ar helt underbara . Du kommer klara allt & du kan klara allt! Snart kommer Lilla Lily linnea ;) (dopt efter moster Hanna :P) Asch , vi far vall se hur de blir me namnet . Men jag saknar er alla 3 - mina tre favoriter ! Puss & Kram pa dig gumman . Snart ses vi igen!

2008-12-23 @ 20:15:26
URL: http://theobsession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0