i know sometimes its gonna rain,

but baby can we make up now cause i can't sleep through the pain.

Neyo. Nastan lika bra som Lemar.

-
Jag blir tokig. Horrni. Tokig med stora bokstaver. Hur lagt kan man sjunka?
Hur kasst kan ma? Det ar galet. Orka vara snall mot varlden nar den bara ar
orattvist. Seriost.


Idag forsvann mitt bankort och nagon tog ut pengar fran det. Yes. Lyckat.
Vet att det var over 100 pund hur mkt exakt far jag nog reda pa imon. Galet.
Precis vad jag behover nu. AH vill satta mig i ett horn och pyla.

Hoppas ni har det bra.

Tack Hanna, SOFIA, Krisse, Cecil, MAMMA for att ni finns.
Vad vore jag utan er?

Kommentarer
Postat av: aet

men vilken idiot =/

ahhh! hoppas d löser sig!

2008-12-14 @ 22:08:19
URL: http://ania

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0