I didnt know how to follow.

Alltsa seriost. Sitter nagot miff i ett horn har pa internetfiket med
horlurar och sjunger som en idiot. Sa storande. Nagon jakla jullat ar
det med. Jag tror inte han har alla hemma. Eller han har inte alla hemma.
Ohmydays.

Patal om my days. Ska ta mig ur depptrasket. Jag kanske kan klara det?

Alltsa over till nagot annat tokigt. det ar sjutton dagar kvar. Alltsa Sjutton!
Herremingud det ar galet. det ar helt galet. Gud vilken smarta. Jag far huvudvark
bara jag tanker pa det. Sa jag ska inte tanka pa det.

God jul pa Er.

xx

Kommentarer
Postat av: AnnCatrin

de kommer gå galant ; ) Let me know när de är dags! miss you! puss

2008-12-20 @ 23:13:05
URL: http://anncatrin.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe, du är gaaaalen!

det kommer gå bra... ont kommer d nog göra.. men tänk vad du får efter! =)

pusss!

2008-12-21 @ 11:30:06
URL: http://apapaya.blogg.se/
Postat av: Sandra

hej söta du! hur mår du? Å va spännande, det kommer gå hur bra som helst, jag ska hålla alla tummar & sånt ;)

Saknar er! Puss&kram

2008-12-22 @ 08:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0