This state of you, this state of me.

Såklart pylade jag idag när Amigo-fallet togs upp. I'm such a cry baby!
Pjuh! Vissa beslut är jobbigare än andra. Särskilt när man alltid vill få det
som man själv vill! Nåväl. Life's hard.

Trevligt med beskök hemifrån, blev dock inget Second. Men jag
överlever.

Mycket jag vill nu. Tänk så underbart om jag hade kunnt ta mig till
Sthlm lagom till nästa vecka. Perfekt tills Cecilia fyller vuxen (Joo, du närmar
dig min höga ålder) och ett perfekt litet avsked innan hon ska ut på äventyr.
Sen att även Sandra bor där är verkligen en bonus.  Miss you  guys!

Tänk om Sthlm hade varit
liite närmare typ i Småland någonstans? Why oh why? 

Well Well. Som jag brukar säga, We'll see. We'll see.

Adios amigos.

Kommentarer
Postat av: sanna

den är bra ;)

2007-10-25 @ 19:28:05
URL: http://sanbac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0