Tell them the fairytale gone bad.

Öppnade min kyl innan och såg att rödbetsburken är oöppnad och
rödbetsalladen, lingonsylten och maraboun likaså.

Why? När jag var i London saknade jag detta och ville ha det
på posten av mamma. Ganska sjukt. Har typ ätit rödbetsallad
en gång sen jag kom hem. How come?

Vill man ha det för man vet att man inte kan få det?

Som när Cecil precis flyttat hem igen och hade saknat svensk mat
och gick på matmarknad i Sthlm. Vad åt hon? Det mest Londoninspirerande
hon kunde hitta.

Well.
Nu saknar jag iaf bagles (riktigt goda från bageriet), sainsburry basic
och små dorritopåsar. Thats what I call wierd.


Kommentarer
Postat av: Helena

Tack så mycket! :) När var du i London? Var du där länge? I also want to go there.... :) Trevlig kväll!

2007-10-07 @ 19:23:41
URL: http://www.faithhopecharity.blogg.se
Postat av: Amanda

Svar: Tack så mkt! :) Den köpte jag på Gina!
Kramar :)

2007-10-07 @ 20:25:09
URL: http://Gribbe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0