Go make your next choice be your best choice.


Im tired man! Känner mig nästan sjuk. Ont i halsen. Frös i natt
och hade ont i kroppen. Min rygg har börjat värka också,  damn you job!
I need to sleep. Men kan inte. Oh well nu har jag fått klaga lite, är trots
allt ledig nästan tre dagar nu! Need to pull up my socks!

Jag hatar att stå för jobbiga beslut. Fan kan ingen annan bara välja
det bästa åt mig? Wopsi. Mer tjat. Sorry.

Mitt lilla paket kanske kommer från Ellos idag. Ska springa ner till
brevlådan och kika.

Amigo attackerar mig av kel nu. Kan knappt skriva.

Later.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Usch det där låter inte bra :/
Mjo, dom som bodde här innan hade denna färgen innan så vi har inte hunnit måla än. med denna är ju fina att ha tyvärr är det typ brandgult och rosa barntapet i de andra rummen så vi måste måla om där =(

2007-10-02 @ 15:04:58
URL: http://urlojligsynvinkel.blogg.se
Postat av: mamma

HEJ HJÄRTAT!
Förlåt att jag ringde till dig den morgonen.
Hur mås det?Passade kläderna du har beställt?
tusen kramar mamma p.s Jag saknar Dig

2007-10-02 @ 16:52:47
Postat av: sofia

kul med paket pa posten! lange sen man fick!!
hur ar allt hemma da? x

2007-10-02 @ 19:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0