I'd come running when you call, that's my weakness baby.

Idol ikväll i brist på annat. Köpte en kladdkaka innan när jag
var och handlade. Har aldrig smakat färdig kladdkaka bara ostkaka, men
jag tror nog den är god. Och tusan det vad gott det ska bli!

När jag går till affären för att köpa soppåsar kommer jag hem med två
fulla kassar. Wopsi.

Carola är förresten gästdomare ikväll. Får se hur det blir med det!

Nu ska jag göra lite middag. Min plan är att vara vaken till klockan 09
imon. Med tanke på att jag jobbade inatt och vaknade halv fyra idag
så ska det nog gå. (tjena, sov som en stock!)

När jag skriver långt tror jag ingen orkar läsa, minus två eller tre. Så
nu får det bli punkten.

Later!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: OJA man undrar verkligen vad hon håller på med :/

2007-11-16 @ 20:38:36
URL: http://girlyliicious.blogg.se
Postat av: Amanda

Lite för sent att rösta nu kanske ;)

2007-11-16 @ 23:20:22
URL: http://ovanmolnen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0