we sleep all day...


dagarna är sega. vad gör man när man inte jobbar liksom? åh nu låter jag som världens
tråkigaste person. men kom hem för att jobba. 65 procent isnt enough! well well
what to do?

tur min pojkvän är såå underbar idag. han är och spelar innebandy. and im bored!

ett plus är att det inte regnar. kors i taket. regnat i en månad nästintill varje dag. helt sjukt. igår
var det värsta höstvädret. vad hände med den svenska sommaren? eller det är så här den
egentligen är? regnig och sval?  give me some sunshine, please! börjar bli london-blek igen.

samlar vuxenpoäng imon iaf. ska kolla på en lägenhet. kommer lätt inte att få den.
vi är inte dom enda som ska dit och kolla. så varför skulle dom välja oss? just det.
åh jag riktigt känner min positiva energi strålar. is just one of those days. men ni kan ju hålla
en tumme för oss iaf, eller ännu bättre slå ihop händerna och tala till mannen där uppe.

-
just nu saknar jag peacocks, 24an,  finsbury park, mina och sillens promenader,
flat B, sofia, 29an, tuben. typ allt. nästan till och med våra trappor!  ciiiiilia. feelin' me?

image6

Kommentarer
Postat av: soff


ja.. jag ar med i nagon mork tunnel.. =( ar helt negativ och elandig mest hela tiden. nar inte telefonen funkar vill man ju bara lagga sig ner pa golvet och grata =(

2007-07-11 @ 10:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0