The way black is black

And blue is just blue.

tredje försöket!

klickade på spara och publicera. ändå sparades inte mitt inlägg,
för andra gången! så nu får jag alltså skriva om inlägget för tredje gången. kujul.

varit på biblioteket idag. ville låna boken alla var där men den var såklart
utlånad. blev tre andra böcker istället. en av denise rudberg, jenny s.
hon sägs vara bra. är verkligen ingen läslus men lite läsning i sommarregnet
kan nog inte skada.

är glad idag. orsaken kallas retail therapy. var som sagt på second med mamma idag.
köpte fyra par skor och hemgiftsgrejer. tyckte det skulle få räknas som okej när det
ändå var därifrån.




som ni ser hittade jag min kamerasladd. och nu är den märkt. gjorde samma sak med
mammas så nu kan även hon hålla redan bland sladdarna.


i helgen kanske det blir kristianstaddagarna. hade varit lite kul att träffa johanna
och sandra igen!


-
åh. som jag saknar cecilia, sofia, sandra o och krisse. varför ska ni bo så långt iväg?


ska ut en snabbis med mamma och rocky nu. det är märkligt att grabben ska dra när jag
håller i kopplet och när farmor gör det då går han minsann fint. eller pappa. tokhund.

ciao.

Kommentarer
Postat av: soff

shit vilka snygga pumps! vill ha vill ha! jag maste fasen med shoppa! aaah, begaret ar stort ska du veta! jag gar nog inom bik bok imorgon, yehej! loooove! men aah saknar fan dig. nar kommer du och halsar pa egentligen? hoppas verkligen du far lagenheten, vore skoj! da behover man ju inte bo hos m och p nar man kommer och halsar pa, peerfekt! p.s halsa emil att jag saknar honom. d.s

2007-07-12 @ 21:43:00
Postat av: L

Åhh, riktigt snygga pumps det där! Hmm Second som i second hand? Var isf?

2007-07-14 @ 19:53:38
URL: http://foreever.blogg.se
Postat av: Sandra

second hand ja. här i olofström. av alla ställen. på nyckelpigan!

2007-07-14 @ 21:51:09
URL: http://www.ohitslove.blogg.se
Postat av: Karolin

Thanks girl! älskar de lila :)

2007-07-18 @ 18:14:22
URL: http://karolin87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0