lets do it right now, my favourite thing to do.


vart är min kamera? letade genom mitt rum och i väskan. den är ingenstans!
måste ha glömt den hos christian. dear, i hope so. måste gå och snabbleta lite till nu.


hittade den! den låg inne i min gaderbob i väskhögen i ena väskans ytterficka. yej. nu ska jag
bara hitta sladden med så jag kan föra över bilder. letade efter den med. hittade tre olika grå
överföringssladdar. ingen går in i kameran. knas. vart går alla!? får väl köpa en ny i värsta fall
men den ska vara någonstans! hoppas någon av sladdarna går in i mobilen. behöver föra in lite
ny musik. shit måste verkligen namnmarkera min sladdar sen. ordning och reda ska det vara.
ellr hur, cecilia? ;D

men synd jag inte kan hitta kamerasladden. jag som hade tänkt lägga upp lite festbilder.
too bad, too bad.


gick bra på visningen innan för er som undrar. den var så fin! villhavillha. jag och christian
mot fyra andra nu! hur hon väljer vet jag inte riktigt. får besked i början av nästa vecka. vill
egentligen inte hoppas och tänka på den. men jag gör det ändå. fuck.

well.well.
köpte en grå-svart-randigtröjklänning på JC innan. yes, JC av alla b-affärer. men den var bra
hade gummiband längst ner så man kan ha den som både tröja och med leggings. me like!
och nej än har jag inte svikit mitt löfte. köpte den faktiskt med presentkort. det räknas som okej.




lyssna på mange schmidt med petter - giftig
sjukt bra.



Kommentarer
Postat av: Jonna

Var är det någonstans ni kollat på lägenhet? Det märks att det är dåligt väder, för alla människor är på Ikea, puh! helt slut alltså.

2007-07-11 @ 20:45:45
Postat av: sandra

Jonna:
det var precis ovanför trendhouse. mitt i byn :)

2007-07-11 @ 21:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0