just another summer.


åt precis middag. grillat revben med potatissallad. grillat är godast.

hm. annars är jag mest helkonstig. vill typ lägga mig ner och pyla. vet inte vad det är riktigt.
knäppt värre.  går väl över så småning om hoppas jag. ska förmodligen bara ta det lugnt ikväll
och kolla på några vänneravsnitt. det måste man nästan bli på bättre humör av.

har jobbat idag och är ledig imon. vet inte vad som händer. säkert inte allt för mycket.
vilket litet tråkliv. nej snart måste det bli bättre på alla plan. nästan som en vinterdeprission det
här, galet mitt i sommaren.


kolla in den här sjukt höga midjan från Cheap monday. vad tycks? namnet säger
det mesta, "eiffeltower". Den andra och tredje bilden är riktigt fina, särskilt den tredje!




bildern från cheapmonday.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0