Hellogoodbye

Im tired man! ska snart gå och lägga huvudet på kudden har trots allt jobb klockan 07 imon.
måste köra fem mil innan dess också. puh! tur man inte behöver pendla varje dag.
i would have gone nuts.

åh jag vill shoppa. men har gett mig själv shoppingförbud. pappa tycker inte jag behöver
handla skor på minst tre år, jag tycker det räcker med en månads uppehåll. undantag skulle
vara om jag hittade skon med stort S. nöden har då ingen lag.

påtal om annat så lyssnar jag på skönaste musiken nu. om ni inte hört Hudson & the library
tycker jag det är hög tid! lyssna även på Hellogoodbye, Placebo och Jack Johnson, och glöm
inte Lasse. han är kanske den bästa vi har.


jack johnson;
I believe in memories They look so, so pretty when I sleep
and when, and when I wake up, You look so pretty sleeping next to me
But there is not enough time, And there is no, no song I could sing And there is no combination
of words I could say But I will still tell you one thing,  Its always better when we're together


godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0