Face to face, cheek to cheek.




en styck blöt hund hoppade upp i mitt knä. han var tung, men söt så han fick
sitta kvar. illa att han precis varit ute och badat bara. iallafall så kikade vi in på ellos.

den här väskan var snygg och riktigt billig, bara 99:- men nej. inga väskor eller skor
för min del på ett litet tag. där emot vill jag ha ett skärp liknade det här. har för mig det
fanns på primark. otur för mig att jag inte köpte det då. hade säkert kostat max tre pund.


ellos.se

oh well. verkar vara fint väder ute idag. får ta mig en runda med rocky. hade varit
skönt att kunna åka till havet men dagens temperatur räcker nog inte ända fram.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej, jag har testat och på mitt hår funkar det :) Blir ännu bättre med torrschampo innan. (har typiskt skandinaviskt hår, blont och lite fall på det)

2007-07-15 @ 12:04:45
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se
Postat av: Jaqueline

Väskan var jätte snygg, och billig!! ;)

2007-07-18 @ 22:32:34
URL: http://johjaq.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0