You hear the pounding beat.

 
Wacko! Hur länge sen som helst sen jag var inne och skrev.
Datorn blev försenad och kom idag. Jobbigt att skriva på den här,
 tagnentordet känns liksom så platt. Och ingen riktig datormus på bärbara
datorer. Det måste fixas. Oh well. Onödigt mycket klagande.
 
Är trots allt ledig imon. Skönt! Passar Tildet med. Hon ligger och sover här
jämte mig. Hon  är nog världens bästa lilla hund. Lovar. En Tilda skulle alla
få ha.

Kvällen har bjudit på lite av varje. Just nu känner jag mig deppigare än
deppheten själv. Yej.

Nåväl. Ska tröstäta Ben & jerrys nu.

-
Everything will be okay...

Kommentarer
Postat av: angelica

Oh va kul att du är tillbaka :)
Hur ere? har flytten gått bra?

2007-08-28 @ 09:18:42
URL: http://urlojligsynvinkel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0