Oh my days.



Åh. Rocky ligger under sängen och drömmer. Han småskäller eller
rättare sagt gnyr, han måste ha en mardröm. Stackare.

Nåväl. Efter jobbet körde jag hem till mamsen och papsen så har jag
och mamma packat ner grejer. PUH! lökigt värre. Det är heeelt jäkla kavt
överallt. Tokvarmt, då snackar vi absolut ingen härlig värme bara äckelvarmt
med åska i luften.

Hade nästan mer grejer än jag trodde är hur mycket som helst. Hyjedamig.
Har inte packat ner mina väskor, skor och kläder ännu. Scheise!

Jobb imon igen så måste köra tidigt värre. Gäspar redan nu! Innan dess
ska kläderna och resten ner. Jag har att göra.


Ses (:


image122
                               Rocky och Tildet

Kommentarer
Postat av: Sandie

Vilka söta hundar =) nyckelringarna är båda från HM =)

2007-08-11 @ 18:51:06
URL: http://chipset.webblogg.se
Postat av: Carolita

Gud vilken mysig bild! Dem ligger där och myser, fiiint!

2007-08-12 @ 12:38:41
URL: http://chululi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0