Love is wicked.



Puh! Är varm. Har precis suttit i solen lite. Men jag klagar absolut inte.
Tänk om vi fått ha så här bra väder hela sommaren? Hörde vindarna skulle
vända mot onsdag. Då skulle det bli regn - so back to black again!

Imorgon är jag ledig. Ska försöka vara ute så mkt som möjligt. Snälla eeeeen
soldag är jag värd! Känner mig lika blek som den blekaste av alla blekisar i
hela blekisvärlden. Sunshine; Please!

Ikväll blir det grillning sen ska jag och Ch iväg och till vår blivande lägenhet och mäta lite.
Ska bli kuuul eftersom jag inte kollade så noga när jag var där eftersom jag inte trodde
vi skulle få den. Så nu ska vi få friska upp minnet lite.


Mami, Papi och Rocky kommer hem från semestern på fredag. Nästan så jag saknar dom!
Dom har ändå varit borta i tre veckor då så ska bli kul (:

Nej om man skulle dra på solglasögonen och sätta sig i solen och glassa lite till.
Man måste passa på hörrni!

Hoppas ni med gör det! :)


xxx

Kommentarer
Postat av: annie

tack så mycket!
Hoppas det blir lika fint väder som det var i dag!
/a

2007-08-06 @ 18:18:27
URL: http://threelife.blogg.se
Postat av: Linn

tack ,det var ju mina ben på den bilden:)

2007-08-06 @ 19:40:22
URL: http://linnruby.blogg.se
Postat av: Sassy

Haha, jag är så kritvit att jag lyser som en lampa. Fast några rosa fläckar har jag ju också... Hoppas vi får mer sol på oss iaf!

2007-08-06 @ 20:36:34
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0