Life's a beach.

 
Im stupid. Som satte mig här. Om en timme måste jag vara i lägenheten
för den ska besiktigas och dom tyckte det var bra om vi var med. Eftersom
Christian jobbar I guess its just me.

Innan dess ska det packas klart och jag måste byta om. Kom från jobbet
för en stund sen. puh! Tänk om vi inte får den idag? Snart står mamma och
pappa klara med släp och allt. What to do! Oh well. Jag är positiv!

Kollade i Ellos höst/vinterkatalog idag. Sååå mycket fint. Älskar många av deras
tunikor! Give me! Gillar inte riktigt att beställa men ska fundera över det!

Den långa koftan verkar vara het i höst. Snyggare än snyggast med leggings eller
tjocka strupmbyxor till!

Check this out;

Bilder från ellos.se

299:-               149:-             99:-               149:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0