Elegi.



Nedrans. Smsade till ordjakten tre gånger men kom inte med
i dragningen ens. Kuljul.


Solade en halvtimme. Sen blev jag rastlös och stack till second hand,
och Lindex. Lite av det jag shoppade ser ni på bilderna (: Jag är nöjd.

Från Second blev det scarfsar, en tisha, kofta, en svart klänning (låter sjukt men
den är verkligen perfekt till begravning, lovar).
Återbruksboden, glasburkar, böcker och en karaff.
Lindex, linne, kort jacka och smått och gott, se bilden nedan.

Hörrni förresten. Pallra er till Lindex. Dom har sjukt mkt rea.






När jag kommer hem frågar Stefan mig.
-Hade inte du shoppingförbud?

Shit. hade jag glömt bort. Men när jag tänker efter är det ny månad nu (:

Kommentarer
Postat av: Anna

Ohh snygga grejjer du hittat secondhand.. alltid massa fynd på sånna ställen =)

2007-08-07 @ 17:02:31
URL: http://annacoolsombaraden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0