Dancing in the dark.


And the weekend is here. And so Im I. Livet utan internter är lite tråkigare.
Men på måndag får vi vår lap top. Så snart, snart. Då kan jag blogga igen.

Allt med lägenheten är klart. Nästintill iaf. Skönt som tusan. Me like. Köpt en byrå
idag så efter dagen blir vi nog helklara. Mitt liv är nu uppackat. Finally.


Är ledig hela helgen. Skönt det med. Farmor och mamma kommer nog och fikar
idag. Kanske blir en tur till Ikea med. Behöver en stor spegel. Nu får jag ställa mig
på en pall i toaletten. Så kan man inte ha det.


Hoppas allt är bra med Er (: I´ll be back!

Kommentarer
Postat av: Angelica

du måste lägga upp bilder på hur det blivit:D

2007-08-18 @ 12:39:09
URL: http://urlojligsynvinkel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0